Word patiënt bij ons Tandartspraktijk Veemarkt - Uw Glimlach, Onze Zorg Op zoek naar een nieuwe tandarts in Utrecht? Spoedgeval: Uitgevallen of Afgebroken Tand? Een Stralend Witte Glimlach Wij wijken niet af van de vastgestelde tarieven. We staan voor je klaar Ontdek de Onzichtbare Beugel van Ordoline Liefdevolle Zorg voor de Jonge Glimlach Gespecialiseerde Parodontitis Behandeling Angst voor de Tandarts? Bij Ons Bent u in Goede Handen

Contact

Neem gerust contact op. We helpen je graag verder!

030 410 01 13 info@tandartspraktijkveemarkt.nl

Contactgegevens

Neem gerust contact op. We helpen je graag verder!

Tandartspraktijk Veemarkt
Livarstraat 51
3573 SB Utrecht

Tel: 030 410 01 13
Email: info@tandartspraktijkveemarkt.nl

 

Openingstijden

  • maandag van 8:00 tot 19:00
  • dinsdag van 8:00 tot 17:00
  • woensdag van 8:00 tot 18:00
  • donderdag van 8.00 tot 17.00
  • vrijdag van 8.00 tot 17.00

 

Parkeren

Je kunt tijdens het bezoek aan onze praktijk gemakkelijk parkeren in de omgeving. Het is betaald parkeren van 6.00u – 11.00u.

 

Beroepsorganisatie

Aangesloten bij de KNMT, de beroepsorganisatie van tandartsen in Nederland.

 

Meer over ons

Meer informatie over wie wij zijn en hoe wij werken vind je hier: Over ons .

Niet nagekomen of te laat afgezegde afspraken

Bij Tandartspraktijk Veemarkt streven we ernaar iedereen de best mogelijke zorg te bieden. Hiervoor plannen we onze agenda zorgvuldig in. Wanneer een afspraak niet op tijd wordt afgezegd, of wanneer iemand niet verschijnt, heeft dit helaas gevolgen voor zowel onze andere patiënten als voor onze praktijkvoering.

De gereserveerde tijd kan dan niet worden gebruikt voor andere patiënten die dringend zorg nodig hebben. Daarnaast brengt het reserveren van tijd en middelen kosten met zich mee voor de praktijk.

Onze Afspraken en Regels
Conform de richtlijnen van de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZa), hanteren wij de volgende regels voor het annuleren van afspraken:

  • Een afspraak dient minimaal 2 werkdagen (48 uur) van tevoren telefonisch te worden afgezegd.
  • Bij het niet nakomen van een afspraak, of bij te late annulering (binnen 2 werkdagen), zijn wij genoodzaakt de volledige kosten van de geplande behandeling in rekening te brengen. Deze kosten worden gedeclareerd onder de NZa-code C90.

Als extra service sturen we je ongeveer een week van tevoren een afspraakherinnering. Houd er rekening mee dat het niet lezen of ontvangen van deze herinnering je eigen verantwoordelijkheid om de afspraak na te komen of tijdig af te zeggen, niet wegneemt.

We vragen hiervoor je begrip, zodat we iedereen optimaal kunnen blijven helpen. Heb je hier vragen over? Neem gerust contact op. We helpen je graag verder!

Wat zeggen anderen

>Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag verder!<br> Bekijk meer reviews